Načini plaćanja


  • Plaćanje pouzećem
  • Pri plaćanju pouzećem narudžbu plaćate prilikom isporuke.
    Ukoliko isporuku vrši kurirska služba moguća su: plaćanje gotovinom ili čekovima, u zavisnosti od kurirske službe.
    Za kurirske službe koje vrše isporuku za nas pogledajte Načine isporuke.

  • Plaćanje preko računa
  • Narudžbinu koju ste napravili preko našeg sajta možete platiti direktnom uplatom na račun Aronia d.o.o., uz obavezno navođenje broja naruđbine koji dobijate prilikom samog naručivanja. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, preko firme, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking).

Načini isporuke


  • AKS EXPRESS KURIR
  •  

    AKS kurirska sluzba“AKS Express Kurir” je kompanija nastala 2004. godine čija je osnovna delatnost “prikupljanje prevoz i isporuka pošiljki”.
     

    Osnovana domaćim kapitalom, a zahvaljujući profesionalnosti i zalaganju svih zaposlenih “AKS Express Kurir” je jedna od vodećih kompanija za paketnu dostavu u Srbiji danas.
     

    Sa 780 zaposlenih mladih i stručnih ljudi, 21 centar sa magacinima na teritoriji Republike Srbije i 430 potpuno novih teretnih vozila vodećih svetskih proizvođača, AKS EXPRESS KURIR svakoga trenutka može u potpunosti zadovoljiti Vaše potrebe zahteve za transportom najrazličitijih paketa i pošiljki.
     

    Svojom fleksibilnošću i logističkim kapacitetima AKS EXPRESS KURIR omogućava brza i ekonomična rešenja dostave pošiljaka pravnim i fizičkim licima.
     

    AKS Vam nudi mogućnost isporuke i preuzimanje u svim zemljama EU kao sastavni deo logističke mreže kompanije GLS-a iz Nemačke. Takođe mogućnost isporuke i preuzimanja pošiljki u BiH, Crnu Goru i Hrvatsku, sa uslugom carinjenja i špedicije.
     

    U saradnji sa UPS-om, DHL-om i GLS-om AKS EXPRESS KURIR Vam omogućava slanje i prijem pošiljaka u više od 240 zemalja sveta.
     

    Za više informacija: http://www.aks-sabac.com

  • CITY EXPRESS
  •  

    City ExpressCity Express doo predstavlja lidera za dostavu pošiljaka po principu „od vrata do vrata za 24 sata“ na celoj teritoriji Srbije.

    Kompanija je osnovana 2002. godine u Beogradu, kao prva privatna kompanija koja se bavi kurirskom dostavom pošiljaka.
     

    Ekspanziju i ubrzani razvoj u prvih pet godina rada omogućila je logistička podrška od 340 vozila, 500 zaposlenih i prisutnost u 16 centara na teritoriji Srbije. Svojim poslovanjem City Express je omogućio korisnicima kurirskog servisa na tržištu Srbije brzo, jednostavno i ekonomično rešenje kako u segmentu dostave pošiljaka poslovnim, tako i fizičkim licima.
     

    Razvoj City Express-a prepoznat je i u međunarodnim poslovnim krugovima. Od novembra 2007. godine, City Express prelazi u vlasništvo Austrijske pošte, divizije za pakete i logistiku. Prva je i jedina kompanija za dostavu pošiljaka u Srbiji sa 100% učešća stranog kapitala. Težimo da pratimo savremene svetske trendove i dodajemo svoj inovativni pristup, da podignemo nivo kvaliteta usluga, a samim tim kvalitet i nivo poslovanja svojih klijenata. Međunarodno iskustvo, mlad i energičan tim zaposlenih, snažna IT infrastruktura i dugogodišnja tradicija vlasnika osiguravaju nam ispunjenje očekivanja klijenata.
     

    City Express doo je među prvima na tržištu poštanskih usluga dobio saglasnost Republičke agencije za poštanske usluge za obavljanje nerezervisane poštanske usluge, koje ne pripadaju univerzalnim poštanskim uslugama. Republička agencija za poštanske usluge RAPUS počela je sa radom 01.februara 2010. godine .
     

    Za više informacija: http://www.cityexpress.rs

  • DHL
  •  

    DHLDHL DOMESTIC ECONOMY SELECT USLUGA
    Ekspresna dostava paketa i paleta težih od 30 kg u dogovoren dan širom Srbije.

     

    • Za manje hitne i teške pošiljke
    • Povoljna i pouzdana usluga dostave u domaćem saobraćaju
    • Proaktivni izveštaji o dostavi dostupni na zahtev
    • Usluga je dostupna širom Srbije
     

    Dostava u dogovoreni dan - Za manje hitne pošiljke u domaćem saobraćaju
    Za manje hitne, teške pošiljke u domaćem saobraćaju koje zahtevaju isporuku određenog dana izaberite našu DHL Domestic Economy Select uslugu. Odaberite pouzdanu ekspresnu dostavu u dogovoren dan uz mogućnost praćenja pošiljaka.
     

    Za više informacija posetite www.dhl.rs

  • POST EXPRESS - danas za sutra
  •  

    Prijem Post Express pošiljaka organizuje se putem kurira u 86 gradova (lista gradova "Danas za Odmah"), pozivom na 011 3 607 607 kao i na šalterima pošta koje se nalaze na listi gradova "Danas za Sutra".
     

    Posle utvrđenog vremena, pošiljke se primaju samo na izričit zahtev korisnika, s tim što ce biti otpremljenenarednog dana, kada počinje da teče i rok za njihov prenos.
     

    Za uručenje Post Express pošiljaka "Danas za sutra" rok je do 12:00 casova narednog dana.
     

    Za slanje više od 10 pošiljaka (pozivnica, čestitki, nagradnih kupona i sl.) mase do 50 grama a koje se uručuju na području istog grada, nudimo Vam uslugu prenosa po povlašcenoj ceni od 111,00 dinara.

Privatnost podataka


  • Izjava o Privatnosti

    Zaštita podataka i Vaše privatnosti značajna je za nas i zbog toga uvek vodimo brigu o tome prilikom našeg poslovanja. U ovoj izjavi ćemo Vas informisati koju vrstu podataka o nama možete pronaći na našim web stranicama i za koju svrhu se oni mogu koristiti.

    Baza podataka korisnika

    Ako se registrujete na našim web stranicama ili kupite neke od naših proizvoda mi ćemo zabeležiti informacije koje ste nam dali o sebi, kao što su: ime, e-mail, telefon, Vaša adresa ili adresa Vaše firme. Prikupljene podatke koristimo isključivo da bi Vam ponudili naše usluge ili poslali kupljene materijale. Ukoliko se slažete sa tim, možemo da iskoristimo Vaše lične podatke kako bismo Vam, povremeno poštom ili e-mailom, poslali zanimljive informacije o nama i našoj ponudi.  

    Naravno, u svakom trenutku možete povući svoju izjavu na način da pošaljete e-mail poruku u kojoj ćete navesti da više ne želite da primate naše informacije, na email adresu: odjava@aroniars.com

    Zloupotreba ličnih podataka

    Aronia d.o.o. ni pod kojim okolnostima neće prenositi dobijene lične podatke trećoj strani ili dozvoliti trećoj strani pristup dobijenim ličnim podacima. Vaši podaci biće korišteni samo u gore navedene svrhe.

    Tehnički podaci

    Ako posetite našu web stranicu, naš web server će zabeležiti uobičajene tehničke podatke koji će biti anonimni i koje koristimo kao bazu za našu statistiku kako bi smo kontinuirano poboljšavali pristupačnost našim web stranicama.


    
Ukoliko imate još pitanja ili želite više informacija, vezano za lične podatke, molimo Vas pošaljite pismo ili e-mail na info@aroniars.com

Odgovorićemo Vam sto je pre moguće.



    S` poštovanjem
,
    Aronia d.o.o.

Česta pitanja


  • Koliko je potrebno od porudžbine do dostave na moju adresu?

    Ukoliko porudžbina stigne do 11h , šaljemo poručenu robu istog dana i dobijate je sutradan na kućnu (u porudžbini naznačenu) adresu. Porudžbine posle 11 h šalju se sutradan I dobijate ih za 24 h od slanja.


    Koliko dugo je potrebno da se koriste Vaši proizvodi da bi se osetile promene u organizmu?

    Proizvodi od aronije imaju lekovita dejstva na organizam ali je pogrešno očekivati bilo kakve rezultate posle par dana od početka konzumiranja istih. Aronija deluje posle duže upotrebe.


    Koliko dugo smem da koristim aroniju bez prekida?

    Preporučuje se vađenje nalaza krvne slike pre početka uzimanja proizvoda od aronije i nakon 40 dana ponoviti analizu. U ovom periodu treba da dođe do normalizacije hemoglobina i gvožđa u krvi što će pokazati nalazi. Posle toga treba napraviti pauzu od 7-14 dana pa posle nastaviti sledećih 40 dana do sledeće pauze i tako treba praktikovati. Pauze se prave kako bi se organizam a posebno jetra koja je glavni prerađivač odmorila.


    Kakav je sastav vašeg soka?

    Naš sok se pravi hladnim ceđenjem zrelih bobica aronije, potom se sok flašira i pasterizuje. Dakle osim soka nema nikakvih drugih sastojaka u flaši.


    Kako se vrši zaslađivanje Vašeg džema od aronije i šipka?

    Zaslađivanje se vrši fruktozom. U našim proizvodima nema šećera (dekstroze) već koristimo fruktozu i visokofruktozni sirup.


    Šta je to osmotski sušena aronija?

    Postipak osmoze je kretanje tečnosti (vlage, vode, H2O) iz mesta gde je ima više ka mestu gde je ima manje. U ovom slučaju vrši se potapanje voća, aronije, u zasićeni visokofruktozni rastvor koji na temperaturi od  48° C kruži oko voća i obzirom da voće u svebi ima veći procenat vode nego u rastvoru počinje kretanje tečnosti iz voća u fruktozni rastvor. Ovom dehidracijom koja traje nekoliko sati voće gubi oko 30% vlage iz sebe i posle toga se vadi iz sirupa i dosušuje se na toplom vazduhu do 60° C ili vakumski. Krajnji proizvod je osmotski sušena aronija, voće koje u sebi još uvek sadrži sve sastojke kao i pre sušenja sa dodatkom slasti od fruktoznog sirupa.

    Ima li razlike između kandirane i osmotski sušene aronije?

    Razlika je ogromna.

    MI NE KANDIRAMO ARONIJU.

    Kandiranje je kuvanje u šećeru pri temperaturama koje prelaze 100° C i tim postupkom se uništava skoro sve od hranljivih sastojaka u voću a ostaje samo ukus i šećer. MI OSMOTSKI SUŠIMO  ARONIJU. Osmotsko sušenje se vrši na niskim temperatirama i tako se zadržavaju svi hranljivi sastojci što smo objasnili u odgovoru na pitanje šta je osmotski sušena aronija.


    Kakva je razlika između sušene aronije i čaja, zar to nije isto?

    Razlika između ova dva proizvoda je u sastavu, izgledu a samim tim i ne konzumira se isto. Dakle sušena bobica je dobijena sušenjem u konvektivnoj sušari na temperaturi do 60° C i služi za grickanje. Čaj od aronije se dobija krupnim mlevenjem sušenih bobica i ljuspica i semenki aronije kao ostatka posle ceđenja soka zatim ponovnim sušenjem,mlevenjem,sušenjem …. dok se ne dobije jedna usitnjenaa sušena masa koja se koristi za čaj. Ovako usitnjena masa lakše otpusta svoje sastojke u toploj vodi, dok bi sušenu bobicu trebali da kuvate do temperature ključanja da bi otpustila sastojke iz sebe a tad ste već sve te sastojke uništili termičkom obradom.


    Kako se čuva sadržaj flaše soka posle otvaranja i koliko traje?

    Moramo da vas još jednom podsetimo da je naš sok bez konzervansa, što znači da po otvaranju morate sok čuvati u frižideru jer u suprotnom sigurno će se pokvariti. Po otvaranju sadržaj treba potrošiti u roku od 15 dana.


    Koliko bobica smem da pojedem dnevno?

    Dnevna količina je oko tridesetak bobica u zavisnosti od telesne građe.


    Gde mogu da nabavim sadnice i koliko su stare, koje su sorte, kad stupaju na rod?

    Sadnice možete nabaviti kod nas. Mi u ponudi imamo sadnice starosti od dve i tri godine. Sadnice koje nudimo su uvežene iz EU sa svom potrebnom certifikacijom  i fitopatološkim nalazima o zdravstvenoj ispravnosti. Kod nas je trenutno moguće nabaviti jedino sadnice aronije melanocarpa sorte Nero jer je ona jedina registrovna na sortnoj listi. Dvogodišnje sadnice stupaju na rod sledeće godine a trogodišnje sadnice rađaju već ove godine.


    Kolika je dnevna potreba ljudskog organizma u ORAC jedinicama i kako se  korišćenjem aronije ta potreba ispunjava?
     

    Dnevnu potrebu organizma za ORAC jedinicama ispunićemo sa 30 g svežih,sušenih ili osmotski sušenih bobica.Ta količina ORAC-a je takođe sadržana u količini soka koji se uzima po 30 ml ujutro i uveče ili u jednoj kašičici bagremovog  meda sa liofilizovanom aronijom.

Uslovi korišćenja


  • Poštovani,
    

Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.




    Korišćenje sajta

    

Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta aroniars.com isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. 
Korisnicima sajta strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerski napadi u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.

    


Opšti uslovi
    


    1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.

    2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.

    3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku.

    4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.

    5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.

    6. Cene usluga kurirske službe koja vrši isporuku robe kupljene na ovom sajtu, nije uračunata u cenu robe koja se prodaje na ovom sajtu i  placa se u skladu sa politikom poslovanja odabrane službe za isporuku.




    Garancija kvaliteta



    Aronia d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
 Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.




    Saglasnost i promene uslova



    Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
 Aronia d.o.o. se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.